Някой би ли ми казал стъпка по стъпка как да махна кората на багажника за да смена моторчето на чистачката ? До тук съм отвил 4 болта (2 под капачките на стоповете и 2 външни) Има ли други и каде ? Видях накакви щипки но само 1 излезе (тази зад ключалката) и не смея да напъна за да не стане мяу ? Извинявам се за тъпата тема...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кората на багажника на 145
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщениеРазвиваш всички видими болтчета, мисля че са не повече от 4. След това със силна, но внимателно напъваш кората, защото се държи на скоби. След това огледай внимателно да няма изпаднали скоби, защото е повече от възможноEx Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщениеРазвиваш всички видими болтчета, мисля че са не повече от 4. След това със силна, но внимателно напъваш кората, защото се държи на скоби. След това огледай внимателно да няма изпаднали скоби, защото е повече от възможно
Тегли смело. Гледай да я е понапекло та да не се троши пластмасата.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеСамо че на 145 е със щипки.
Тегли смело. Гледай да я е понапекло та да не се троши пластмасата.
Comment
-
Разликата е че на 145 щипките са пластмасови и са много подобни на корите на вратите (да не кажа същите). Излизат с дърпане, а рискът е да се счупи ухото на самата кора. При 146 са метални скоби и там е по-трудно да я счупиш.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеРазликата е че на 145 щипките са пластмасови и са много подобни на корите на вратите (да не кажа същите). Излизат с дърпане, а рискът е да се счупи ухото на самата кора. При 146 са метални скоби и там е по-трудно да я счупиш.
Comment
-
Да, да както Тони каза тека се свалят. Аз играх това упражнение и изпочупих половината щипки, но те не са проблем имаги по магазините. Кофти е ако счупиш ухото на кората.Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
sigpic
http://vbox7.com/play:884c5234
http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded
Comment
-
С малко помощ и сецане стана работата. Свалих кората, смених моторчето на чистачката с някфо за 20лв от морга и сложих пак кората без никакви произшествия. Сега си имам и задна чистачка но имам проблем с пръскалката. Начи тя си има за настройване на каде да пръска, но както и да я направа има 2 положения без значение колко е завъртяна: Или ми бие ниско и чистачката не лови или лявото пръска малко по-високо ( Не достатъчно високо) а дясното отива към дясното огледало.... Та въпроса ми е дали няма накаква "цака" да се настрои да пръскат и 2те нормално? И на старото моторче беше същата работа ( понеже пръската е на моторчето и съответно е др пръска) За пояснение да кажа, че си пръска нормално и няма изпускате или течове...Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003
Comment
Comment